نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3252
-
الف
+

«دواین جانسون» به کرونا مبتلا شد

«دواین جانسون» بازیگر مشهور سینمای جهان با انتشار یک ویدیو از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «دواین جانسون» بازیگر مشهور سینمای جهان با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی خود، از ابتلا به کرونا خبر داد.

وی که به همراه فامیل خود به این بیماری مبتلا شده است در این ویدیو اظهار داشت: میخواهم جزئیات جدیدی از آنچه در هفته‌های اخیر آن را تجربه کرده ایم ارائه دهم. خبر این است، آزمایش همسر من لارن به همراه دو فرزندم و همینطور خودم برای ابتلا به ویروس کرونا مثبت شده است.

این بازیگر ادامه داد: باید بگویم که این موضوع یکی از پر چالش‌ترین و سخت‌ترین مسائلی بود که ما به حیث خانواده باید تحمل می کردیم. قبلا هم شرایط سخت را تجربه کرده ام، اما مثبت شدن تست کرونا با برداشتن یک خراش یا آسیب دیدگی خیلی بزرگ کاملا متفاوت است.

بازیگر فلم «سریع و خشن» تاکید کرد که وضعیت صحی او و خانواده اش رو به بهبودی است و مراحل تداوی را پشت‌ سر می گذارند. وی همچنین از همه خواست تا نکات صحی را رعایت کنند و همیشه از ماسک استفاده کنند.

گفتنی است در ماه های اخیر بازیگران بسیاری همچون «رابرت پتینسون»، «تام هنکس»، «آنتونیو باندراس»، «مل گیبسون»، «ادریس آلبا»، « آمیتاب بچن» و ... به کرونا مبتلا شدند که پس از دوران تداوی بهبود یافته اند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر